Личен състав и ТРЗ

  • Изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения към тях, заповеди за отпуски, прекратяване на трудови правоотношения;

  • Регистрация на сключване, изменение и прекратяване на трудовите договори в НАП;

  • Изготвяне на граждански договори и договори за управление и контрол;

  • Съставяне на ведомости за заплати, информация за осигурените лица – декларация 1, информация за дължимите осигуровки и данъци – декларация 6 и подаването им в НАП;

  • Изготвяне на платежни нареждания за задълженията към бюджета;

  • Изчисляване на дължимите хонорари на лицата наети по извънтрудови правоотношения;

  • Издаване и заверка на трудови книжки;

  • Издаване на служебни бележки, документи за пенсиониране и др.

  • Изготвяне на документи във връзка с пенсиониране на служители;

  • Поддържане на лични досиета на персонала;

  • Обработка и изчисляване на болнични листове и отпуски.